♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

JAG ÄR EN VAMPYR, JAG SUGER OCH SPYR

Kategori:

 
 
Sitter framför elden, frusen i tusen
Har mens, ont i musen, men usch ja skoja?!
Jobbigt när hjärnan är spontan och fingrarna för snabba.
Ursäkta ursäkta.
Ja men i alla fall, jag sitter här med en filt, Slipknotbulle och en kopp kaffe.
Försöker väcka upp min stela och frusna kropp.
Har varit/är sjuk och blek och sover sämst om nätterna.
Kanske ska börja sova på dagen och vara vaken på natten, smyga runt och titta på när alla sover
Smeka dem med min intensiva blick, svalka dem med mitt stela leende....
 
Ja, i huvudet verkar jag inte vara riktigt frisk heller, den sätter sig i sin allmänhet den här förkylningen.
Eller så har jag varit förkyld hela mitt liv. 
Seriöst. Fan va taskigt. Sitta och snacka skit om mig själv.
Jag vet verkligen hur jag ska förrvirra min friskhet ännu mera.
 
HAHA, nu blev jag riktigt generad. Kom just på mig själv att jag samlat på mig lite bulldeg i varsin kind.
Och tydligen har jag slutat tugga eftersom jag varit så koncentrerad i mitt skrivande.
Känner mig som en nollställd hamster.
 
(Den som inte förstår "Slipknotbulle" kan läsa inlägget här ---> SB)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: