♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

JULKLAPPAR

Kategori: Beauty and the Best (Produkter för hud och hår)

 

Några av de fina julklappar som jag har fått från familjen, tack så himla mycket <3 

CANON EF 100mm f/2.8L Macro IS USM

Tack min älskade och helt jävla sjuka pojkvän Erik, bara du kan nog förstå hur mycket
detta objektiv verkligen betyder för mig. 
 

 



HP Pavilion 15-n051so Notebook

Tack underbara mamma och pappa för denna fina dator som jag verkligen behöver
då min gamla i stort sätt laggat ihop.
Nu har jag en snabb och smidig dator som jag kan använda till det mesta jag håller på med.
 

Moroccanoil produkter

Tack så mycket min älskade syster och fina Tony!


GelLack BaseKit

 
 
....Och så några till från Erik.

Smyckesskrin vintage, med spegel

 

Jet set örhängen 18k

 

Vinterskor, ROOTS

Sen julklapp från mig själv på mellandagsrean, så nöjd. 
Med äkta skinn. Fodrade med rejäl sula. Stadiga och halksäkra på undersidan och det allra bästa, SUPERSKÖNA att gå i. Billiga, ordentliga, snygga och bekväma, man kan visst få allt i ett!?

REA: 399;-
Tidigare pris: 1199;-
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: