♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

FROZEN

Kategori:



Var på vårdcentralen idag för att göra en av de saker jag älskar minst, Ta blodprover.
Jag brukar ha en tendes att hålla andan, spänna mig och svimma efter att jag klivit upp.
Till skillnad från alla andra gånger som jag jagat upp mig själv, så tänkte jag att jag bara
skulle hålla mig lugn innan för det går ju snabbt så länge dem inte behöver sticka om.

Hela besöket slutade efter typ 45 minuter efter det att 3 personer försökt sticka mig sammanlagt 5 gånger. 2 gånger i varje armväck och en gång i handen. Jag hade 5 personer omkring mig som försökte hjälpa till med allt på bästa sätt. Dem smiskade mig på kärlen och värmde mig med värmepåsar.
Som tur var hade jag bra sällskap av en pratglad praktikant som höll mig i hand och lät mig klämma sönder huvudet på en vit liten nallebjörn medans jag låg där och gjorde andingsövningar. 
Det var ett par otroligt jobbiga och långa minuter och nu är jag öm och blå. 
Tur att det är över nu.

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: