♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

Drömmer alltid, vaknar aldrig

Kategori: Drömmar och hur de kan tolkas

 

Jag är på ett poolparty vid beachen med min bästa vän. Partyt har knappt börjat och jag har glömt en påse med "kalasdryck" hemma. Tänker springa på systemet men inser att mitt leg också är hemma. Allt var alltså meant to suck!? Min vän är redan full och glad och jag försöker ta åt mig lite av hennes energi.
Då kommer det ett gäng grabbar, muskulösa med tatueringar och någon med en piercing. Min vän stirrar lagom mycket för att ögonen snart ska ploppa ut. Dem ser ut att vara ett gäng skurkar som kommer slå ner alla på plats. Men "trevligt" nog kommer den som ser farligast ut och som vännen stirrat ut och ställer sig bredvid mig. Synd för min kompis eftersom det är hon som gillar den stilen och jag mer mot ariska änglar(!?). Han ler lite och frågar hur festen går. Han verkar trevlig ändå så jag säger skämtsamt, "Ja det kanske du ser själv. Kul med ett gäng badboys som kan liva upp stämningen :P ".
Han svarar, "Det kan jag lova dig" sen skrattar han och tittar på mig väldigt gillande. Jag ser mig omkring efter pojkvännen och bara önskar att han kom fram där någonstans fast jag visste att han var hemma. Mitt i alla tankar så känner jag hur den nye killen på partyt lyfter upp mig och börjar bära mig mot poolen. Jag sprattlar och skriker samtidigt som jag har väldigt roligt. Alla tittar, vissa gör tummen upp... Tror att jag ska bli kastad i vattnet men så dum var han tack och lov inte. 

Vi stannar vi stranden och han frågar om vi ska gå och sola därefter. "Jag svarar, Nej, jag tror tyvärr inte det och jag känner dig knappt." Han förstår och säger att vi kan ta det senare. Sen skrattar han till och pekar mot någonting. Det var en Mc Donalds CLOWN han pekade på. Jag kände hur panikslagen jag blev. Jag som inte alls tycker om clowner, speciellt inte efter att ha sett Stephen Kings film "It". Jag började skynda mig därifrån och då fick clownen förstås syn på mig och började springa efter för att jävlas. Jag sprang ner mot poolen som nu hade blivit en grön arena. Där i mitten stod en laddad Famas-G2a.
Så jag tog i all hast upp den och siktade och sköt perfekt mot bröstet på clownen. Min första tanke var då, "Nej... Vad har jag gjort, jag har dödat någon".Sen började alla jubla och klappa med händerna, allt stannade till och där stod jag mitt i arenan med allt folk som hade kommit och nu ställt sig omkring mig. Tydligen var clownen en psykopat som hade rymt och hade dödat mig eller försökt döda polisen om inte någon av oss gjorde det först. WEIRD?

Egen tolkning av dröm
Mitt liv är just nu ett tråkigt poolparty, och det är inte meningen att jag ska göra vissa saker eftersom det handlar om mindre viktiga saker. Jag letar efter action och action letar efter mig så, dock finns det en gräns till allt. 

Jagad av obehagliga tankar och ting är och har jag alltid varit, och man ska inte fly från sina problem men vissa saker kanske måste få jaga en och att man bara måste få försöka fly ifrån för att lyckas se någon slags lösning när det verkligen gäller. Sen tar man död på skiten helt! Man kommer känna sig hyllad, även om det inte är av en hel läktare med människor.

 Sen vaknar jag av ett väldigt märkligt ljud utanför dörren som jag på något konstigt sätt tolkar sexuellt eftersom ljudet kommer i jämna förlopp. Som tur är det inget sådant men mindre roligt är det när det är den stackars stora katten som spyr utanför. När jag kommer ut så ligger det märkligt nog en rätt stor plastpåsebit i spyan.

Måste vara skönt att hon fick upp den, hur länge har den varit där och snälla lilla katt. Varför äter du plast? 

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: