♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

Slowly Days

Kategori:

Sitter sliten och försöker fokusera på matten. Det går bara emellanåt.Tankarna och mitt inre känns i obalans. Ibland känner man sig ensam och tom med människor omkring sig. Ibland känner man sig lugn och hel när man är helt ensam. Jag känner så ikväll. Helt ensam kanske jag inte är. Jag försöker finna harmonin i tystnaden och i det lilla dova ljud som kommer från den lilla katten som mysigt spinner intill.

Idag har jag bakat kakor, det blev vaniljdoftande drömmar.
Erik försvann en stund in till stan och kom sedan hem med en väldigt fin present.

Det var en skjorta jag länge spanat in på Carlings. Jag har alltid dragit och pillat på den när jag varit där inne men alltid tänkt, Jag behöver den verkligen inte men jag skulle inte gråta om den var min!
Så ser jag Carlings påsen när han kommit hem och sträcker fram den mot mig. Ville bara börja gråta och springa där ifrån, gömma mig för att sedan vakna och märka att allt var en dröm. Men lika sant som att han stod där med påsen så låg denna skjorta där i.
Jag är så otroligt glad men det var så onödigt ändå för jag behöver den ju inte och det är ingen speciell dag idag. Fick lov att intala oss båda att de var en namnsdags present i efterskott bara för att det skulle kännas bättre typ, haha!
Tack älskling, jag kan inte beskriva hur glad jag blev men jag antar att du såg det på mig.

Denna skjorta går att använda exakt som den är med ett par skinnbyxor, gärna skjortan instoppad där fram. Vanliga jeans eller tights funkar också. Man kan även ha den under en stickad eller tjockare tröja för att låta kragen vara synlig upptill och det nedersta tyget sticka fram nedanför tröjans slut.

 

 
 
Carlings 349;- 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: