♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

3 RANDOM LOVES

Kategori:

3 Saker man bara måste älska (Försöka/låtsas)
 
1. Älska min dåliga humor.
2. Älska mina fagra Slipknotbullar
3. Älska söta hundar som vill ha uppmärksamhet 24/7
 
1.
Min kompis har köpt en bil och jag frågar om han är nöjd:

mmm, en mersa, ganska helt okej, vi ser väl, om den håller och så!
 
    
haha lät sta"BIL"t
hehee
 
2.
Mina otroligt "Vackra" (Missbildade) Slipknotbullar
Jag har döpt dem till det för att de ser ut som S och S står inte för katt, men för Slipknotbulle för att jag gillar dem och jag gillar mina bullar faktiskt, de godaste jag någonsin ätit, och det är sant!
Jag gillar ju inte Lussekatter i vanliga fall så då är de värda ett bättre namn! Om man föredrar Skrillexbulle eller Sunesjulbulle så är det också okej (Y)
 
CLOSE ENOUGH
Orkar inte byta håll på bullen :( Och de är den fula varianten utan russin.
  LIKAMED
 
 
 
3.
LAXI
HAHA, upptäckte för ett tag sen min hund sittandes nedanför min säng. Han gjorde elvispen med svansen och gjorde såna där stora glansiga ögon och drog öronen bakåt samidigt som han gnydde lite gulligt. Vad vill du ha av meh!?! haha Attentionwhore... <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: