♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

GOT 2 LUV IT

Kategori:

Känner mig snurrig och vindögd efter kvällens bravader. Det är lördag och man kan tro att jag gjort det många andra i min ålder gör för att känna sig så men... Har äntligen just blivit klar med kvällens plugg.
Jag kämpar tappert trots att helgen viskar i min skalle att jag borde slappa.Försöker trösta mig med att mitt plugg ger resultat och att prov, del 1 i kapitlet jag har just nu, som jag satt och gjorde nyss gav mig alla rätt. Bara resten jag gruvar mig för nu.
 
Denna dag har vi varit aktiva trots ett bakfullt huvud. Vi städade lokalen som vi hyrt i fredags för att ha en lyckad halloweenfest. Så jäkla trevligt! Roligt också att gamla släktningar fann varandra på nytt igen efter många år. 
Roligt att jag har vänner som är släkt med min pojkvän och hans familj utan att vi någon visste om det sen tidigare! :)
Sen så gick vi ut på Oleary's. Erik var med i slagsmål, han slog ner typ 5 öl samtidigt i en smäll, dock hamna han också på golvet... Dagens bula påminner honom. Smidigt, älskling. Never mind ;) 
Själv blev jag omfamnad av en stor läskig man som lyfte upp mig ifrån där jag satt och försökte kyssa mig, allt gick så snabbt och jag är verkligen glad att jag har en sån trogen pojkvän som stod upp för mig och jagade iväg honom snabbt som tusan. Istället satt han helt ensamt något bord bort och stirrade på oss efteråt. 
Äckligt att de finns såna människor där ute och så hemskt för dem som kanske inte har rätt folk omkring sig om de skulle hända. 

Tidigare ikväll träffade vi Sara och Dennis. Vi satt på Wayne's, fikade, myste och skrattade. 
Som alla andra helger har även denna levererat och jag kan inte vara mer nöjd med sällskap och aktivitet.

Erik står nu här och tittar på mig samtidigt som han gör lite gungiga moves och sjunger "If i die young" med sopran-stämma. Min fråga är, när hann han kastrera sig? Vi har ju umgåtts med varandra hela dagen! 
Nu sjunger han tjejversen i "Got 2 luv U". Blir att bädda ner mannen, måste varit en jobbig dag med kastrering osv. 

 
 


 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: