♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

Paniken som uppstår när Mathilda hänger med bebisar osv.

Kategori:

Hej! Så vad vill ni veta, eller kanske inte veta? Min dag har varit rätt slapp men ändå ligger jag som en sten på havsbotten i min säng. Jag kan kortfattat knyta ihop allt jag gjort i dag i en liten, söt och färgglad påse: Jag har vattnat, levererat och pratat med blommor. Hjälpt söta gamla gubbar och gummor. Jag har pluggat, lekt och fått typ bajslukt på tröjan... Allt för en söt liten tjej på 10 månader som behövde en famn medans pappa tvättade bort resterande äckel. Hur kan man vara så söt och äcklig på samma gång? <3 Sen så hittade hon ett fint grepp om mina glasögon, och på nolltid drog hon av dom och kasta dom i marken, skitnöjd tjej kan jag säga. Kul man såg något när jag skulle ta upp dom och sen att dom blev lite snea så där... Dessutom tycker jag synd om alla barn som någonsin fått befinna sig i min famn. Lider med dem av hur otryggt det är där. Jag blir typ rädd så fort jag håller i ett litet barn. Är verkligen inte van detta. Vill inte att de ska börja skrika och gråta för då börjar jag också att grina! Tur att man snart blir moster och då lär man ju bli tvungen att träna massor ;) Ja, redo för egna barn är jag inte på långa vägar, måste ju uppfostra upp mig själv först till en redig kvinna. Den blivande pappan skulle annars få det jobbigt med 2 skrikande och gråtande sötnosar mitt i natten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: