♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

LYCKA

Kategori:

 
 
Vilken kall och mulen dag det var till en början, tills solen äntligen bröt sig igenom
den tjocka molnmassan och återigen spred värme och ljus till våra frusna vintersjälar. :)
 
Man blir en så lycklig människa, av att vandra bland alla möjliga färger och former som växer upp
ur en mörk och kompakt jord.
Den lyckan ser man också på alla kunder, vilket värmer ännu mera.
 
Levererade hem en blombukett till en gammal dam som fyllde år idag, hon blev så glad och
de värmde mig att få se den glimten av henne innan jag gick tillbaka till jobbet igen.
Sedan på handelsträdgården så fick jag en väldigt fin komplimang av en kvinna medans jag
stod och pysslade med Panséerna, hon tyckte att jag själv såg ut som en vacker blomma
bland alla de andra växterna. 
 
Det finns så mycket kärlek där, och jag älskar verkligen de jag gör, hela tiden, hela dagen.
Jag har märkt på senaste tiden att så mycket kärlek har dragits till mig utan att jag riktigt förstått.
Det var längesen jag kände sådan ren lycka, om jag ens någonsin känt den så här med så många 
olika faktorer. 
Dels tack vare några få personer jag verkligen bryr mig om, konstant.
Tack, för att ni lyft mig och rivit ner en tyst och osynlig fasad där en orolig flicka vandrat innanför,
runt i oändliga cirklar.
Känns så skönt att känna sig fri och kunna känna att man är och får vara sig själv.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: