♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

Hej stekpanna i Kongoskogen

Kategori:

Stek och sol hela helgen. Har lärt mig lite basket, men de är bara början det här ska ni veta. Its on, till the break of dawn. Sen blir det att ge grabbarna Spö så dom inte orkar längre. Muhahaha <3 Har tänkt att man kanske borde varva basketen med lite cs. Jag blev rätt sur och otålig när bollen bara ville smeka kanten på Jörgen (ville Autonevercorrect skriva men) mena ju korgen och sen studsa bort. Det är vad jag kallar teasing på hög frustrations nivå. En go cs-runda hade då inte suttit fel. Hs med lilla digge (deagle) eller kanske Dubblekill och kanske en Ace hade varit uppfriskande. Ah nu svamlar jag här och ska försöka ta mig vidare i livet. Utan spelberoenden osv. Men de är ju inget jag behöver oroa mig för. Hej stekpanna ? Hej Svejs vill jag det ska stå. Sluta ta över mitt skrivande :@ hej Svejs i Kongoskogen. VADÅ KONGO!? lingon... Seriöst. Im out of here!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: