♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

WAKE UP, BITCH. YOU GOTTA GO HOME

Kategori:

 
 
Hej igen!
Det har varit en väldigt lugn och stillsam Söndag, sov fram till klockan 14.00 och var fortfarande rätt seg,
så från sängen till soffan.
Lördagen var riktigt skoj och träffade Marias härliga gäng som kvällen spenderades med!
Tummen upp för "Minttu Boys" ;) Blev ett vackert antal shots underkvällen.
Såg en och en annan snygg gutt också, och det var ju på tiden då jag knappt tycker jag har sett någon än!
Saknar på så sätt de svenska grabbarna, haha!
 
Nu ligger jag nermysad under täcket med en kopp te och bra musik.
Fnissar lite åt konstiga chattmedelanden.

Loggade in en sväng på SKYPE, men loggade typ lika fort ut! Blir ju bombad these days.
Förlåt, men jag kan reagera på 3 sätt när någon skriver ungefär så här.
1. Ignorerar totalt
2. Blir förbannad och triggar upp den andra personen också
3. Gör det så oseriöst som det bara går att göra av samtalet, fast det förstår ju oftast bara jag.
 
Men det kan vara riktigt roligt när man är på humör, det gäller att göra det roliga av det lilla man har.
Dock har jag ju cirka 180 som jag kan göra lite roligt med.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: