♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

SATURDAY LOVE

Kategori:

 
 
EN KOPP KAFFE, på SÄNGEN. Gör så otroligt MYCKET.
TACK! Det gör mig pigg och glad, en perfekt start.
Den lyxen delas jag av min syster och hennes sambo/pjkvän/man.
 
Igår hade jag det supertrevligt med min gamla vännina och så otroligt god tapas vi åt!
Super service hade dem också där vi åt!
Var så härligt och vi hade så mycket att ta igen.
Tur det inte behövdes göra på en enda liten kväll, för jag blev även medbjuden på fest ikväll!
Ska bli kul att få testa på norska partylivet i Trondheim.
Får se om man får höra "Jävla fylle Svensk" HAHA.
Ja de har ju uppstått lite irritation med svenska partygalningar som dessutom tar deras jobb.
Men vad jag har hört utifrån mitt fönster här nästan varje natt så finns det väldigt många fyllenorskar också.
 
Nu ska vi dra en liten "roadtrip" bara runt i trondheim så jag får se de andra ställena som är lite mer utanför.
Vi ska även till ett helt nytt shoppingcenter och även köra förbi typ en rockclub, vilket jag är jäkligt intresserad av! Ska bara fixa min bångstyriga frilla. Ser ju ut som en pucklig kamel!
 
Kramar!
 
"Rätt" så nyvaken tjej (2 timmar tillbax :$) Taggar otroligt bakom den stillsamma fasaden.
 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Lyx med kaffe på sängen!
    Härligt att du hade en bra kväll, låter skoj!

    2013-03-03 | 10:53:28
    Bloggadress: http://hannagmwahlin.blogg.se
  • Nordic Design Hub säger:

    Vadå, det är väl inge fel på din frilla. :-) Köp ett par örhängen istället. :-p

    Svar: Haha, tack! Jag hade ett par örhängen på mig, men med min kalufs så syntes dom inte :)
    Mathilda Abrahamsson

    2013-03-03 | 12:37:24
    Bloggadress: http://www.nordicdesignhub.com
  • julia säger:

    Så fin!

    2013-03-05 | 17:19:01
    Bloggadress: http://photoojuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här: