♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

SA NÅGON FREDAG?

Kategori:

 
 
 
 
 
Sitter och myser med en stor kopp te.
Försöker inta lugnet och förbereda mig mentalt för kvällen.
Är lite i högvarv och glad eftersom jag ska gå och träffa min barndomskompis snart.
Hon var min allra första kompis här i livet.
Vi bodde på samma barnhem i Indien, tills hon åkte till Norge och jag till Sverige.
Vi har ändå hållt kontakten mellan våra familjer och träffats någon gång under de första åren.
Men nu beräknar jag att det nästan är 12 år sedan vi träffades sist, så det kommer bli hur
roligt som helst att träffas igen, äta middag och bara få höra hur var och en har haft det
under alla dessa år.
 
Efter det så ska jag träffa min nya norska kompis Ole, så det blir en rolig kväll för mig
i alla fall denna helg. :)
 
Har hunnit sitta på frisörsalongen också, fått hårinpackning och fått det stylat.
Lyx med en syster som är frisör! 
Så nu har jag valt ut en outfit som jag ska dra på mig och sen lägga på lite extra smink så
sen är jag redo för Fredag!
Kör hårt in da the Club, eller mys ordentligt i soffan.
 
Puss på er!
 
 
 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Det låter som en härlig start på helgen :) Hoppas du får skoj!

    2013-03-01 | 19:11:30
    Bloggadress: http://hannagmwahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här: