♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

NÄ, OKEJ

Kategori:

 Ja, hej! Det är ju roligt att Internet funkar överallt förutom på min dator nu helt plötsligt. Orkar ju inte vara arg och de skulle heller inte hjälpa situationen. Vad jag tror i alla fall. kanske borde inta modersbollen och skrika lite på min lilla okontaktbara bebis. Men här har ni ett smyg meddelande för er coola efterblivna höll autonevercorrect på att föröva det till, men jag mena ju så klart Dudes. Respekt och kram till er . Bloggar via Mobil nu vilket suger när blogg.se appen suger. Därför blir även texten i en klump istället för den vanliga finfördelningen. Så bara att stå ut fulfördelningen. Jag har lagat grym middag idag, myst på salongen hos syster, fett fräsch i håret nu. Fast ganska lite fett nu då det är nytvättat... Har fastnat för norska "Paradise Hotel" Vet inte om jag ska skratta eller gråta, men Paris Hilton kan det där med att puta med Bysten, synd bara hon inte har några lyktor att tända, någon med. Platt med en liten nippel som är rätt stor i tanke på resten. Hoppas att vinnaren får göra en ny p-rulle med henne. Typ to many nights in Paris, lets go to Norway.

Kommentarer

  • E M E L I E säger:

    Hej, förlåt för sent svar!

    sv: Jag följer ju så många bloggar, kommer tyvärr inte ihåg dig :( Kollar in din blogg :)

    2013-03-13 | 19:27:19
    Bloggadress: http://emeliejosefin.webblogg.se

Kommentera inlägget här: