♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

MATHILDA, DET ÄR JAG DET

Kategori:

Idag är det min namnsdag, inget speciellt egentligen. Men känner mig extra ensam bara. Ligger ensam i soffan, gråter, tröstäter och ser på hemska dokusåpor och känner mig ännu mer forever alone. Hittade bilden längst upp, som faktiskt fick mig att skratta en halv sekund, ja ni kan ju tänka er hur stört det lät. Men alltså en skinkmacka i gammaldags mening var alltså lite lyxigare? Ja tur att det fanns lite skinka då och att jag bakade kladdkaka igår så jag kunde göra en lyxig frukost. Det är ändå min dag idag bland andra "Matildor" i Sverige så jag hade gärna haft kramkalas med er alla. Nej, nu måste jag ge rum åt gråten i halsen. Hörs några gråtattacker bort i tiden <3 Puss

Kommentarer

  • L säger:

    sv: Jo ja försöker så gott ja kan även fast det är lite mellanrum mellan varje inlägg.. Haha
    Du är duktigt på att designa bloggar va? Isåfall kanske du kan hjälpa mig senare då ja har lite bilder och sånt? :)Puss

    2013-03-14 | 14:14:12
    Bloggadress: http://LinnMaattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här: