♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

KÖRD? WORD.

Kategori:

 
 
Jag vill typ bli din egna lilla hemmafru.
 
Om man någonsin får höra detta från Mathilda Dicksdotter, då ska man veta att hon är körd.
Helt jäkla totalbrutal körd. 
 
JAG ÄR KÖRD.
Fan också.
 
Sen blev det även lite mer kört idag.
Kan härmed konstantera att man inte ska supa bort sin halsduk.
(Visst, gör det om du vill ha lite action på festen!)
För då får man tankarna att köpa en ny, som jag faktiskt gjorde.
Sen så kan det hända att lite andra härligheter också följer med hem. (You, slut??)
 
SLUTA flirta i min närhet? Snälla, sluta viska "Jag vet att du vill ha mig" för det vill jag era äckel!
Jag är lätt manipulerad, ensam och överberoende av kärlek.
Kärlek i min värld just nu är allt vackert ögat ser, som tyvärr bara uttnyttja mig och mina pengar. 
Som ger mig endorfiner i tusen extas, Får min mun att vattnas och sluta upp i soffan skrikandes:
"JA JAA JAAAAH!!"
Jag älskar att se oss i spegeln, jag älskar att vara beklädd av dig mot min hud.
Jag älskar att sniffa på dig dagen efter för jag luktar så jäkla gott!
 
Kläder är så himla UNDERBART <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: