♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

JAG VANDRAR VIA VYER

Kategori:

 
 
 
Aktiv tjej på bloggen, är jag inte men jag är aktiv i annat.
Som i dagens sammanhang, i friluftsliv.
Vi åkte upp till Byåsen och smakade på Trondheims fina bergsvyer.
Tyvärr är ju inte utsikten den samma på ett foto som att själv befinna sig på platsen.
Speciellt inte med en kamera som någon förstörde i sommras... :@
Nu blev jag arg på riktigt faktiskt..
Men ska tänka på mat, det gör mig alltid lycklig, hihi!
Ja, se där va fnittrig jag blev.
Tur det är en bra söndag, med bra mat.
 
Förrätt
Räkcocktail med avokado mm.
 
Varmrätt
Plankstek med Älg, så klart
 
Efterrätt
Kladdkakemuffins med grädde
 
Ja mer utförligt orkar jag inte för det enda jag orkar nu är mat.
Kom att tänka på en vacker låt som fanns i Electric Banana Bands PC-spel.
Låten hette "Det Finns För Mycket Sånger Om Kärlek"
Lång titel men underbar text och musik:
 
 
(FAVORITDEL<3)
Det finns för mycket sånger om killar
och för lite sånger om mat
En romans kan va' het, men jag är för fet
Så min tröst är mitt matsurrogat
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: