♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

I'M BLUE

Kategori:

Livet smurfar på?
Jag känner exakt så här just nu, Just get the fuck out and leave me alone, samtidigt som jag känner,
NOO please don't go! Don't leave me here alone to die :'( 
Jobbig situation.
Och jag tänker mig det hela på engelska för att få fram dramatiken.
Svenska är lite för mesigt ibland.
Har fetaste soffhänget, och då menar jag FETaste.
Ligger omringad av Cola, chokladmuffins, choklad, chips, godis, pannkaka och vitlöksbröd.
Måste snart ta mig en ordentlig nap, så man orkar vara människa.
P.s Pannkaka var ingen bra bakismat för mig i alla fall. Vitlöksbröd var faktiskt helt okey. 
Någon som är sugen på en vitlökig bakiskyss? Nä, jag tänkte väl de så god natt.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vill du göra ett bloglovin byte?:)

    2013-03-10 | 20:54:10
    Bloggadress: http://ibeliveinyou.spotlife.se
  • Anonym säger:

    fint och söt

    2013-03-20 | 12:00:44

Kommentera inlägget här: