♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

I LOVE WHAT I DO, I DO WHAT I LOVE

Kategori:

 
 
Gjorde just intrång i mitt eget hus tror jag.
När jag var utanför huset så såg jag ingen där inne, och när jag gick in hördes inga ljud, helt dött.
Vart har alla tagit vägen, tänkte jag :O
 
Ja, kul. Här har man själv varit ute och sprungit i en timma,
Kommer hem med svettig panna och röda lår av kylan.
Så ligger alla och vilar/sover...

Dessutom hade jag det lite besvärligt, skulle haft ett par shorts över träningsbyxorna kände jag.
Jag frös röven av mig.
Så i hopp om att ingen bil skulle komma förbi så försökte jag gnugga den varm
med händerna emellanåt, samtidigt som jag vred huvudet åt tusen håll för att inte bli påkommen.
Kändes sjukt dumt, men vad gör man inte för att hålla rumpstumpen varm?

Har äntligen fått hem alla mina saker från Lycksele och då lyckades jag hitta mina saknade springskor.
Så nu är min träningsoutfit komplett! 
 
Skor, BAGHEERA
Hörlurar, WESC
Top, KARI TRAA
Fingervantar för touch, GLITTER
Shorts, GINA TRICOT

 
Nu är jag tillbaka på banan igen, det kan jag lova mig själv! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Rami säger:

    Godmorgon!

    Såg din blogg och blev inspirerad och undrar om du skulle vilja gästblogga för Whiteparty.se. Om du vill veta mer läs informationen på http://www.whiteparty.se/p/blogg.html?m=1

    Önskar en sjukt trevlig dag!
    Mvh
    Whiteparty crew

    2013-04-02 | 09:33:51
    Bloggadress: http://www.whiteparty.se/p/blogg.html?m=1

Kommentera inlägget här: