♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

HEJ JAG HETER MATHILDA, OCH JAG TYCKER OM KINESMAT

Kategori:

JAG ÄR EN ISBJÖRN
Mysfaktorn är på topp denna morgon/dag.
Inlurvad i min snuttefluffefilt med en kopp varm choklad med grädde,
underbar musik och solen som fyller rummet med ljus
Finns bara en sak som fattas, om just denna person läser detta så vet bara du vad jag menar! ;)
(Utfrysning till er andra<3)
 
 
BLA BLA
Ja, i alla fall jag ska väl inte sitta här hela dagen. Blir träning och laga middag,
får se mer sen vad jag lyckas hitta på för nyttigt/onyttigt.
HEJ JAG HETER MATHILDA, OCH JAG TYCKER OM KINESMAT
Just ja, kvällen igår var jättemysig. Vi skulle köpa mat och laga men latjävlar som oss nöjer oss
gärna med kinamat, inget fel på det liksom ;) Så vi gick in på en restaurang och köpte med oss mat hem.
Det roliga var att det bara satt Kineser där inne, inte lite heller så jag tar det som att det är en BRA kina-restaurang, för vem vet bättre än Kineserna själva vad som är bra kinamat?
OCH MISSA FÖR NÅGONSSKULL INTE VIDEON!
KALASBRALLAN
Sen när jag gick hem från stan vid 1 på natten så insåg jag att det var lill-Lördag.
Några grabbar körde typ 60m löpning mitt i vägen och så hade någon tappat byxorna mitt på gatan lite
längre bort. Ja, så kan det gå, när inte brallorna är på.... Ehe, jaa x)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: