♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

FLÅSAR PÅ

Kategori:

 
 
 
 
Har varit ute och rastat fläsket i någon timma, SVIDKALLT!
(Nä, jag vill inte säga svin, för vad har den med kyla att göra?)
Kändes typ som att någon daskat mig på låren med en istapp.
Sluta med det galna blåsväder!!!
Jag har fått en hatkärlek för en snebrant backe som gårrakt upp i hejsvejs.
Varje gång jag ser den vill jag bara gråta och springa åt motsatta håll,
men när jag sprungit upp från den så är jag så lycklig att jag bara vill rulla ner flåsandes igen.
Fast, det hade varit dumt. Då måste jag ju upp igen.
Och så hårt har jag inte börjat köra med mig själv, än.
Tog en långdusch med kokande vatten och sen drog jag på mig myskläder.
Jag ska börja dra mig vidare till stan snart.
Ska träffa upp min kompis och sen ska vi ha myskväll och laga mat tillsammans.
 
 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    bloglovinbyte? :)

    2013-03-06 | 19:26:41
    Bloggadress: http://byfia.com

Kommentera inlägget här: