♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

.

Kategori:

Okej, (Tar ett djupt andetag) Ni bör ta ett med mig.
Har fått ett "Litet" kärleksbrev. Troligen det längsta jag någonsin fått, av den mest udda personen i världen.
Om du orkar/har tid läsa, gör det (Jag orkade knappt) och skratta eller gråt. Mina ögon blev stora och O-formade medans min mun höll en jäkligt rak och stel linje.
Har delat upp texten så den är lättare att läsa för det var inte lätt för mig med en klump text i en liten rutad bubbla. Plus att han inte verkar veta att det finns en punkt-tangent. Ska man ha ett samtal med den snubben IRL lär man ju inte få en syl i vädret.
HERE IT COMES:
Hi Princess How are you doing? I hope all is well?
Actually I was searching through profiles before i came across yours,
Honestly I was carried away by the look into your eyes,
You really captured my heart in a way I can’t do but kept staring at your pictures,
You are like an Ocean with blue beautiful and the treasure that lies in a man heart,
Am not writing to flatter you ,

But honestly that was the way I felt when I came across your profile and I would really love to get the opportunity to get to know you and learn more about each other,
I believe we have a lot in common ,There are few things I want you to know about me ,Am the kind of man who doesn’t go for the beauty, Because I believe beauty is nothing ,It's just a physical attraction to the view of humanity,

The heart matters a lot, I love a woman from the heart,
Because the beauty fade, But the heart never die ,I believe in true love, I have lot of love and affection to share with the right woman of my dream, , ,
Am very thankful to God almighty for making me to see your beautiful profile into my life,
I truly love you so much with all my heart, 
(HEY, WAIT, WHAT!?)

Am not looking for a woman to love after who will never hurt my feelings will always be there for me
I need her and I,But am looking for that special woman with a kind heart who will love me unconditionally
for a lifetime and care for me I'm willing to love and grow old with my woman,
cherish every moment we spend together, Be there for each other in good and bad time ,
trial time ,sorrow time ,in times of sadness and pains ,
Through sickness and hell, I have to end this message now ,
I don’t want it to look boring to you or finding it hard to pay love us to keep in touch as often………….
Hoping to see your kind reply
 
 
HAR VI NÅGRA SLUTSATSER
Är väldigt förvirrad?
Jag kan verkligen inte ta detta seriöst, även om han försöker få fram det på den synen han har.
Rabi säger att utseende och skönhet inte har någon roll för honom, men han inleder samtalet med att
jag är så vacker på mina bilder, han tackar gud för att han har fört honom till min profil och verkar tro att jag är kvinnan i hans liv utifrån det, bla bla.
Känner doften av dubbelmoral.

Jag tror också på riktig kärlek, men äkta kärlek har verkligen ingenting med att göra att någon ser bra ut på en eller flera bilder, som man aldrig pratat med eller träffat.
Det säger absolut ingenting om vem personen verkligen är och hur den är mot dem denne verkligen älskar.
Orkar inte rabbla upp resten, det förstår man bara.
 
Ledsen att säga detta, men du måste ha fått detta om bakfoten.
Hoppas du hittar denna kvinna du pratar så gott om och helst att hon är rätt ful,
och att du kan lära dig vad du själv egentligen menar.
Life goes on, kan skicka några muffins på posten men dom lär torka ihop innan dom är framme.
 
Jag blir bara helt förvirrad, men ja.
Har hört att Gambianer, eller vad det nu heter, är bra på "romantiskt snack" fast dom i själva verket kanske
inte alltid vet vad dom i helhet snackar om.
Ja, snart vet jag inte själv vad jag snackar om så ska nog lägga detta åt sidan nu! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: