♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

COOLASTE KATTEN I STAN

Kategori:




"Åh åh, Vatten, stan är full av vatten.
Åh, Jag är som katten,
vill inte lägga tassarna i blöt..."

Så gick jag och sjöng i mitt huvud idag när jag var ute.
Vad är det för låt?! Kom visserligen på en stor del själv men, haha.

När jag gick där så tvär öppnade någon en dörr, stack ut huvudet, såg på mig.
Stängde igen dörren lika snabbt samtidigt som jag hörde "Va fan, det regner!"
Ja, men grattis tänkte jag där jag gick och strövade runt som en vilsen, blöt liten kisse.
Fast jag visste vart jag skulle, men vill ju låta söt liksom

Gick även förbi en elektronik-butik (sött rim) och blev som fängslad vid fönstret.
Tror jag just hittade världens coolaste lampa, bara älskar designen.
Det är så super roligt med inredning och utseendet på alla möbler och ting vi
fyller tomrummen med i våra hem. En liten detalj kan göra ett helt rum.
Färg eller form.

Världens tuffaste lampa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: