♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

15 ÅR, UNG OCH SKUM

Kategori:

 
 
VADÅ, KLANT?
Hej och hå! 
Nu har jag äntligen fått till Internet på datorn igen.
Kan ha hänt att en klant varit framme...
Men det behöver vi inte diskutera om tycker jag!
Jag dricker iskall mjölk och äter en kladdig och chokladig kladdkaka.
Låter otroligt smarrigt va? Men det är det inte.
Denna norska mjölk smakar smält plast med lite vaniljsocker.
Annars så! 
 
BACK IN DA DAYS
Oj, nu kärde en fartdåre förbi på en cool moped, det kanske var en kille som skulle få till det med en brutta,
Y u never go, liksom. Ba köra på som satan, skit i att de är 30 efter smågatorna du, ba du ska få de ikväll så.
Eller, kan det ha varit en arg flicka som körde bort från en dryg pojkvän.
Eller så kan det ha varit någon som jag, ibland äre bah skönt att Gazzzah på och vara lite vild.
Men det var bara en gång, i det lilla Vilhelmina, jo man fick väl polisen efter sig och blåsa och hålla på,
men som tur hade man en kvinna sittandes bakom sig som visste hur man skulle prata bort situationen med stringtrosor osv. Hoppas du också minns denna dag min kära Arabkvinna. 15 år, ung och skum/dum.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: