♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

WHERE THE F IS MY MAN?

Kategori:

 
Fräsch dag och underbart väder! 
Var bara kring - 6 grader idag så det var superhärligt med en skidtur. Har ju varit kring - 20 de senaste dagarna jag varit hemma. Mitt i min skidåkning började jag tänka på att åka snowboard igen och vart min bräda tagit vägen.
Sen börjae jag tänkta på att jag förmodligen skulle vara jäkligt kass på att åka nu.
Så då skulle de inte sitta fel med en grym och snygg snowboardåkare som kunde åka med mig och hjälpa mig om jag ramla osv.... Skulle förmodligen svimma med flit för att få lite munmotmun-metoden!! 
Blev så till mig där ute i skogen så vips for benen åt alla olika håll och så landa man med rumpan ner i snön med en klumpig duns... ehe... :$
Då vaknade jag till liv igen, förvirrat log jag hånfullt åt mig själv och tänkte att det var tur att jag var själv ute i skogen, sen när jag ställer mig upp igen så ser jag hur min hund hade stannat upp några meter bort och stod och tittade märkligt på mig... Blev man lagomt ÄGD?
Behöver tydligen en sån man när jag åker längdskidor också, haha! 

Har även städat och fixat disk, tur det finns diskmaskiner <3
Tänkte tvätta också men blir överkurs! 
Ikväll blir en lugn och mysig fredag med mamma och pappa, ska också baka till morgondagen, får se vad jvad bara :)

Hej och hå, sa farbror blå,
När han bad prostetutan gå! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: