♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

VACKER KVÄLL TROTS TUNGA ANDETAG

Kategori:

Hej, jag lever, halvt, med ojämna mellanrum. Somnar alltid av utmattning på dagen då jag borde vara vaken. Och ligger vaken på natten istället fast jag är dö trött. Mina ögon är 2 knöliga klumpar och kliar värre än stubben på en rakad musjävel x5. Min ork är väck, och glädjen likaså. Tur att jag åker utomlands till veckan då ;) bara roligheter och lycka! Där kom en utav mina hemligheter fram. Sitter utanför huset, omsvept i min isBjörnsfilt och har min fina vovve bredvid. Måste ju få lite friskluft även om jag inte orkar gå någonstans. Det är väldigt lugnt och fridfullt här. Någon glimmande stjärna och lagom kall temperatur för att rensa skallen. Har påbörjat mina allergitabletter nu och hoppas på en bättre andning och kraft i morgon då jag ska på möte och sen träffa en vän. Om dagen är lång och glädjen är kort. Har jag faktiskt tålamodet att finna glädjen längre bort. Med varje tung faktor. En ny dag med lycka gror.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: