♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

TRUE STORY BRO-HO

Kategori:

Idag har jag skådat den mest vackra vidskepelse någonsin.
 
En liten brun köttbulledvärg i stövlar i storlek 45 omfamnad av 2 filtar (Naken under).
Den ena var fastknuten som en superhjältemantel och den andra som ett stort tält över henne,
Hon trotsade envist snöstormen flera mil (10 meter) för att rädda sin stackars lilla bäbis i den stora hemska fängelseborgen!
 
Ja, så såg min morgon faktiskt ut.
Från att springa rakt upp ur sängen, nyv/naken med min älsklingsfilt skulle jag hämta vovven på hundgården.
Men insåg att min filt skulle bli blöt om jag gick ut med den.
Orkade heller inte ta på mig några jobbiga kläder, dels för att behålla den mjuka varma känslan från att vakna varmt på morgonen och för att jag skulle kunna krypa ner sen igen. :)
Så då drog jag av mig min filt, tog 2 andra filtar från vardagsrummet.
Den ena knöt jag fast som en mantel och den andra svepte jag runt om mig.
Sen tog jag snabbt pappas stora stövlar och sprang ut i stormen och släppte ut Laxi.
Vi båda sprang in igen fort som tusan.
Jag kastade av mig de snöiga filtarna och stövlarna och återgick till min mysiga varma filt och rosa tofflor.
 
Sen åt jag "frukost", Cappuccino och mortotskaka i rulltårtaform.
Riktig hälsokost som min far brukar säga åt typ allt han tycker är gott x)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: