♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

THE BASS IS THE HEARTBEAT

Kategori:

 
 
 
 
 
 


Of Course I do remember how you blew my mind
And I would love to feel that one more time
The time is an endless line and we did hit the pause switch
But don't forget, you're a douche and i'm a bitch



Måste säga att detta har varit den märkligaste dagen på länge.
La mig i sängen vid 22.00 igår med inställningen på att sova. 
Chattade en stund och tiden gick.
Började får lite panik över resan och försökte varva ner. 
Och när jag väl lyckats så fick någon annan mig på högvarv, dock inte negativt. 

Stängde ner allt, startade parlamentet och la mig på spikmattan.
Ignorerade exakt allt annat, bara skrattade och njöt.
Tankar osv fick fara åt... ja, längre in i skogen i alla fall.
Så jag lyckades FAKTISKT somna 01.30 ungefär.
Så himla skönt! Tänkte att nu skulle man få sova ut och vakna en skaplig tid.
Jo, skaplig tid var det alltid.
Det som händer är att jag vaknar halv 7 och känner mig utvilad,
Försöker somna om men tydligen har jag fått nattens behövliga sömn.
Men jag mår superfint, detta är en bra dag känner jag :)
Känns bara väldigt märkligt att vakna när det är kolsvart ute, det gör en lite slö.

Har typ party här, maxad musik, fast inte riktigt ;) Skulle nog spränga övervåningen då.
Och lite ensamt på bara en person.
Kan ju reglera ljudet från både dator, tv och högtalare. Har typ 50% på alla ställe just nu. 
Känns som att basen är mina hjärtslag. <3

Ska upp och fika nu i all lugn och ro, sen börja kolla vad som ska packas.
Snabb städa lite eftersom man får finbesök sen.
Allt känns faktiskt väldigt bra just nu!

Hoppas eran dag blir minst lika bra, Kram!

Kommentarer

  • AJ säger:

    Hej, har läst din blogg under nått år till och från. Måste bara säga att den är riktigt bra, kan inte vara nå annat när det är en så vacker tjej som har bloggen:). Så synd bara att Norrlands vackraste tjej bor i Lycksele och inte i Övik. Hoppas du får en bra vecka och helg :)

    2013-01-08 | 23:18:29

Kommentera inlägget här: