♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

SPÅRADE KULOR

Kategori:


Hej Mathilda!

Skaffa ett litet anteckningsblock att ha bredvid sängen.
Du kommer att få goda råd och idéer i dina drömmar som du bör skriva ner innan de glöms bort.


Hej Spånkulan! 
 
Jag tror att det ligger något i det du säger! 
Drömde nämligen idag en massa konstigheter. Vet dock inte vilka råd och idéer den skulle ha givit mig.
 
 
DETTA DRÖMDE JAG
Drömde att jag var på en stor fest med mina kompisar, hade en "speciell" person i huvudet hela tiden, och såg honom överallt men det var aldrig han på riktigt.
Mina 2 kompisar som var ett par pratade om hur lyckliga dem var tillsammans inför alla, sen så börja dem tjafsa och den ena drog med en annan och den andra satt kvar och skrek efter dem...

Några utlänningar som vi träffat försökte lugna ner kompisen som satt kvar för hon blev sur på mig när jag försökte. 
Så plötsligt kom två stora manliga armar omkring mig bakifrån och någon kramade om mig så otroligt sexigt.
Jag bara visste att det var, du.
Jag vänder mig om lite, och så står de en lång arabman där och bah: Jävlar habibti !! Vilka muskler du har ;) Och så klämmer han på min lilla arm... Det är där man ska vakna och aldrig slippa uppleva det igen ever! Och det gjorde jag, tyvärr så kan jag ju inte glömma det äcklet än :( Och den där snubben jag ville träffa kunde ju ha kommit och sagt hej i alla fall! 

Sen drömde jag om att jag var arg, Jätte jävla sne ARG. Kändes typ som en extrem PMS-attack..
Gick in i köket och slängde med grejer, bl.a. knivar! 
Så skar upp armen vid armbågen på något märkligt sätt, det rann blod överallt och då blev jag typ snurrig och glad.
Sen när jag sprang runt bland andra som försökte plåstra om mig sprang jag på en kompis som jag inte sett sen 
jag och mitt ex var tillsammans. Så vi kramades, jag blodade lite på honom och skuttade iväg (varför gjorde jag det?).
Sen såg jag mitt ex. och han hade världens mest hemska frilla jag någonsin sett och världens mest ovårdade skäggväxt, mår typ dåligt av bara tanken. 
Jävla psykopat drömmar med andra ord?  Vad ska jag ta för råd av allt detta? Börja bli normal?

 
MINA TOLKNINGAR (mindre intressant att läsa men varsågod)
Jag kan dra mina egna slutsatser då. 
Festen kanske skulle föreställa mitt "liv". Eftersom det är rätt spontan och livfullt just nu. Jag försöker fokusera på det och mina vänner, men mitt i allt finns det en speciell person som stör min koncetration. Och det var inte planen med mitt nuvarande liv. Och arabmannen var ett tecken på att jag inte ska falla så lätt och lita på den första bästa.
 
Paret som bråkade var ett tecken på att det är lätt att slå in en vanlig sten i ett vackert papper och säga att det är guld. Dem som skryter har kanske stora svageheter i grunden.

Att jag var arg, betyder att jag är arg, många människor har gjort mig både ledsen och arg på olika sätt.
Och ibland blir det för mycket för vem som helst. 
Bara man får ut det så kanske till och med ett sår är värt om man blir glad igen.
Menar inte bokstavligen att typ emo-cutta nu, men man blir arg, tar ut det, kanske blir ett litet sår i hjärtat men själen blir så mycket lättare. Och ibland hjälper det inte med att andra kommer och plåstrar om en man måste få vissa saker gjorda själv. 


Kompisen jag träffade- Vips så kanske något roligt nytt oväntat händer och så är tidigare saker glömt.
De om mitt ex har jag ingen aning om, han är snäll men som sagt har inte känt en attraktion mellan oss på fööör många månader. Kanske så de ska tolkas.

 
Föds Paniken
Va ej besviken
Din kropp funkar som den ska
Att kunna känna din kropp, tycks vara bra
 
Jag och min tavla <3

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: