♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

JÄVLA SKID ALLTSÅ

Kategori:

 
 
SKIDJÄVEL FRÅN HELVETET! 
Ursäkta svordommarna men nä.
Att det ska vara så svårt att få på sig en jäkla träplastwhatever-planka.
Först så tog jag mina skidor (trodde jag) men fick inte på den ena. blev arg och skulle skita i allt och gå in igen.
Så såg jag att det var fel skidor jag hade så då tog jag MINA på riktigt och fick på mig dom, åkte 3 meter så flög ena skidfan av????????
Försökte sätta fast den igen men de var omöjligt! Dafuq did just happend?
Den lossna om och om igen. 
Men tur man är superhjälte och fixade hela skiten... (Eller så kom mamma ut och tog min skida, gick in och tog bort något slags "ludd" (?) som hade fastnat i bindningen)
Så sen var jag fit 4 fight! 
Svettades som en Eskimo i en bastu så var skönt med en lång sval dusch.
 
Hejdå
 
Vill upp med "Mr. middle finger" sååå mycket, men som om skidorna skulle bry sig....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: