♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

JAG GILLARE

Kategori:

 
 
Era idioter! Hatar er!
Ni fick mig att se hockey på TV, OCH NI VET VILKA NI ÄR!
ja jag är lättpåverkad och ni utnyttjar mig så här. Jag sa till och med "men Faaan" när Ryssland gjorde sitt första och förhoppningsvis sitt sista. Jag bryr mig inte ens era pajaser/pajass?
Ni gör mig så upprörd att jag inte ens vet hur man stavar längre.


Hatar hockey, hatar dig, hatar min tv, hatar min osäkerhet som får mig att göra saker som andra gör bara för att själv vara "cool och medveten".
Och nu hörde jag på radion att chokladpriset kommer höjas på marknaden? The angry bitch is back.

// Iron-ic man
 
Oj nu händer demassa grejjjer. (Uttala det på dalamål!)
....
 
Finns dock en/två positiva saker, Slutet gott, allting gott och vilken förjävla bra sång småpajka gjort till "Du gamgam, du fria"

HAHA, skön:
- Vad blir det för musik i omklädningsrummet nu då?
- Ah, det blir lite Bieber! ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: