♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

JAG ÄLSKAR BRUDAR

Kategori:

Glada Toa Besök!?
 
Dagen började 06.30 med dunka dunka och en baguette med brie och serranoskina.
Sedan däcka jag i Virres soffa vid 08.30 sen kom Mayday någon halvtimma efter och la sig i den andra och sov.
Vaknade upp vid 13.30 i panik eftersom jag skulle fika med Sara.
Träffade henne vid 15.00 och vi var jäkligt hungriga så köpte in två bakelser var!
Satt där i typ 2-3 timmar. Sen drog vi på FETshopping i Lilleville.
Slutade med att Sara blev hungrig och köpte en bit brieost och marmelad som hon skulle ta hem till pojkvännen.
 
Gillar att vi bestämde oss för att bowla men när vi väl var där var jag tvungen att banga ur eftersom mina muskler strejka! :$
Inte ens med det lättaste jäkla klotet hade jag styrkan, det bara kittlade som små myror där inne :( Trodde man skulle bli starkare av att träna, Gör jag fel?
Skyller på måndagens träningspass, även tisdagens. Redig Träningsvärk<3

Men de sög ju så vi skulle ta bowlingen i morgon. Sen satte oss utanför vid några bord, Sara började plötsligt äta på sin ost och sen skrattade vi tills vi började rapa. Känns ju lagom normalt.
Sen gick jag hem till de andra och åt pizza och pratade busigheter. Pizzan va inge god, typ tacos med salami? :(

Nu ligger vi i soffan och myser.
Otroligt "intressant" dag för er andra!

Sötaste <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: