♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

I'M BACK AND I'M BLACK

Kategori:

 
 
Är HEMMA!!!
Sitter i sängen, glad och brunARE, mår finfint :D
Det första jag gjorde när jag kom hem var att ta mig ett jäkligt stort glas med kall oboy.
Helt perfa i munnen, eftersom spanjorerna inte hade en enda laktosfri produkt där borta så fick jag hålla mig från mjölken.
Fast.... en kväll råkade jag hälla i mig 2 glas pina colada, icke laktosfria och det slutade med att jag spydde ner ett kebabställe och efter gatan vid taxibilarna så nu är man känd på hela ön som den spyande fylleindiern... Kul. 

Har saknat mammas goda mat också och nu ska det ätas och tränas massor när jag är hemma igen.
måste ta igen nästan 2 veckors supande. Men det blir lätt när man gillar det man gör :)
 
Nu är jag så trött och kärlekssjuk på min egna säng så jag ska springa ner och hämta mammas goda bullar och te, sen blir det att se lite himym och sova. Natti natti!


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: