♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

HAPPY INDEED RUSH SHINY AFROMAMA

Kategori:

 
 
 
Jahapp, så jäkla rolig man varit i dag då.
2 röda, variga ögon och svullen hals, blev bara att somna om efter frukosten eftersom ögonen torkade ihop hela tiden.
Dags att kolla upp detta ordentligt kanske? Detta funkar i alla fall inte i längden!
Sa att det var lugnt så länge jag kan andas men idag kunde jag knappt ha ögonen öppna och andades väldigt tungt då atlt känns svullet. och nu när det är bättre har alla åkt :(
Virre på jobbet och Mayday hem till fjälls.
Tröstar mig med Virres goda saffranskaka och hoppas på att Sara tittar förbi innan jag åker hem till huset.
Ska sluta böla nu.
 
 
 

Vi har börjat diskutera barn tydligen....
Jag och Virre ska adoptera en kines och en Afrikan.
Fatta vad fint? En brun indier, en vit ryss, en gul kines och en svart afrikan!
Dock kan de bli hårt med Virre som förälder eftersom hon tydligen skulle uppfostra den militärt.
Strikta och stränga regler, tror dock inte barnet skulle må bra av att växa upp med en ständigt övergäll röst som säger till det vad den skulle göra hela tiden och skrikit ut den om den gjorde fel.
Tur att jag är förälder nr.2 för vi skulle se på film, spela tv/data/sällskapsspel, äta massa goda bakelser, gå ut och bygga koja och fota världen, rita och måla hela dagen! I alla fall när motherrussia är på jobbet ;)
 
Jag till Magdalena: Jag och Vera ska adoptera ett barn, från Kina dessutom!
Vera missförstod det för hon trodde vi skulle ha var sitt från kina.
Så då la jag till att vi tillsammans skulle adoptera ett från afrika också.
Vera: Afrika? Men då får han inte ha en sån där frilla! :(
 
Jag och Mayday bah dafuq? xD Ytliga rassemongo ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: