♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

GNUGGA GAM-MAN

Kategori:

 

Sitter i sängen och mår allmänt fint, diggar lite Oral Gangnamstyle.
Varför läser jag alltid "Gnugga gam-man style" ...usch?

Började dagen med att starta en låt som taggar en på livet, sen så gjorde jag en striptease till mig själv i spegeln (lika awkward som valigt), dock tog jag på mig kläder istället för tvärtom? Men jag gillare!
 
Idag har jag tränat och lagat middag. (Fullpackad lista)
Lagade Lax med klyftpotatis, sparris och fiskbeasås, mums! 
Strax ska jag ut på en skidtur med mitt lilla lurvdjur.
Och sen ska jag lira ett nytt dataspel, om de verkar tråkigt kan de nog hända att de blir lite CS istället :$
Börjar få lite spelabstinens, men tycker jag är värd att få nörda lite!

Nä nu ska jag ut och sprattla i snön ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: