♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

FÅR TIPS FRÅN EN FLYGANDE FRUKT

Kategori:

Oj, blev blandade känslor i mitt inlägg "I LOVE HATERS"
Och se där lockade vi fram en till. :)
Annies Boyfriend? That's so cute ^^,

"Slappna av för i helvetet" tycker jag mest var ett tips till dig själv, hela din kommentar för den delen. :)
Inte var jag så "spänd" i mitt inlägg?
Och nu var ju dessutom kommentaren till mig på min blogg, så jag gör ju vad jag vill med den saken.
Jag såg det komiska i kommentaren från Annie och gjorde det till ett roligt inlägg, istället för att ta det väldigt personligt och må skit som vissa stackars människor faktiskt gör av sådana onödiga kommentarer.
Så inget du behöver haka upp dig på kära vän.
Alla bryr vi oss vare sig vi vill eller inte om oväsentliga saker/andras liv, så ser verkligheten ut.
Jag kan ta mina egna beslut själv, men tack för tipsen Flygande frukten! :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: