♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

FACE STOCKHOLM

Kategori:

 
 
Jag och Laxi har just varit och nattat ner lilla mamzen och nu ska jag dumpa vovven för äta choklad och läsa ELLE.
Yalla bye doggelito.
Fick nya nr av tidningen ELLE idag och fick även en present eftersom dem firar 25 år i år (antar jag).
Fick skönhetsprdukter från "FACE Stockholm". (Y)
Blev lite aggresiv ett tag eftersom det var kladdigt i paketet när jag öppnade, en flaska va inte helt stängd så det hade läckt ut lite och allt var klibbigt. Orkar man ringa och klaga?

Fick med lip gloss, en mascara, ögonskugga och sminkbortagningsmedel (Långt ord?)

Har testat alla grejerna.
Man fick en väldigt neutral look som är perfekt till vardag.
 
Sminkbortagningen var väldigt bra och skön för ansiktet, löste upp mascaran direkt fast det var ett tjockt och torkat lager.
Roligt att den innehöll linon och gjortron, riktigt svenskt med andra ord! 
Så på dem dom delarna är det bara plus.
Det negativa var att flaskan inte var särskillt smart. Den hade endast en skruvkork och sen är det en stor öppning så även om man försöker hälla försiktigt kommer det ut jätte myket och man spiller ut en del. Inte bra! 
 
Ögonskuggan var ungefär i samma ton som min hud just nu (solbränna) så får använder den till att täcka under ögonen för att minska gropar och skuggor tills vidare.

Lipglosset var i "magnolia" och var lite mörkare än babyrosa men i samma muka ton, dock märktes knappt någon färgskillnad på mina läppar, så det var som att ta på sig lite mer rinnande lipsyl.
 
Så där blev sminkningen, inget märkvärdigt som sagt, väldigt neutralt men vackert.
På bilden har jag även fyllt i ögonbrynen och lagt lite svart kajal längst ögonlocken med annat smink.
Om man kikar på min mittbena kan man se lite färgskillnad efter solen ;)

Kommentarer

  • Mikael säger:

    Hej, hoppas jag inte stör!

    Jag ville bara höra med dig om du har något intresse av ett Modeforum? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas som inte har råd att betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från ModeMikael

    Svar: Hej Mikael! Det låter jätteintressant, hur går jag till väga? :)
    Kram
    Mathilda Abrahamsson

    2013-01-22 | 18:53:01
    Bloggadress: http://forum.modekampanj.com
  • Mikael säger:

    Börja med att bli medlem här: http://forum.modekampanj.com och om du stöter på problem eller undrar något så kan du alltid fråga mig här: https://www.facebook.com/mikael.jenkler

    /Mikael

    2013-01-22 | 21:42:38
    Bloggadress: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här: