♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

ELAK ♥ BERT

Kategori:

 
 
 
Hade filmkväll hos mig på nya tvn med Jerry och Henke.
Dem båda är jag uppväxt med sedan föris och vi bor bara några kilometer ifrån varandra, så var super 
trevligt att ses igen eftersom dem jobbar borta annars. Var ett tag sen sisst jag såg dem.
 
Vi såg "Sinister" som många snackat om, "Elak" på svenska väldigt fint översatt eller?
Jag vet inte riktigt opm jag tyckte om den, alltså visst den var lite läskig men den var bara konstig.
Barnen var inte ett dugg läskiga, det enda som var lite vidrigt var den där snubben som var i bakgrunden av alla mord. Men när han var på närbild såg han ut som en blågrå degklump som någon kråka hade varit och pickat i.
Inte så läskigt? Nä, nu har jag bestämt mig, den var inte bra. Har sätt mycket bättre!
 
Har i alla fall tagit bort filmen och allt från datan så han inte kan hemsöka mig via någon port. Eller just ja, det spelade ju ingen roll om jag till och med eldar upp datorn.
 
Ahja, jag får tvätta bort sminket ordentligt innan jag lägger mig, så ska vi se vem som blir rädd först ;) 
Vi avrundade kvällen med ett avsnitt Bert, ni vet "Berts dagbok" som man såg som liten?  
Haha otroligt skön serie som gav många skratt även i dagens läge! Alla e så monGO<3
Det rekommenderar jag om man vill skratta, se lite barnsligt men med dirty humor.
 
 
Det här var den vidrigaste delen enligt mig och när han vred på huvudet i vattnet och på den pausade skärmen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: