♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

DÖDLIGT FRÄSCHT

Kategori:

 
 
Åh jaaa! Är så jäkla döfräsch nu alltså!!!! (fast... lät inte så fräscht?)
Blev ett litet träningspass idag, sen soffhäng med Sean Banan "in the mix" (banan-milkshake) Mums! 
Har nu druckit upp 3 paket mjölk själv sen söndagkväll :] Jag + Mjölk = Mjölkchoklad
 
Sen så tog jag bort gammalt slitet nagellack, klippte, filade och målade mina naglar med ett tunt rosa lack.
Plockade till mina ögonbryn perfekt och toppade håret och behandlade det med hårolja.
Känner mig typ redo för en date, synd att det är så sent och att jag inte har någon att dejta :( 

Har date med mig själv, eller just ja. Mr. Himym är på G. 
Då blir det vi, en skål med härligt mogna mangobitar och mina tiotals mysiga kuddar,
I can live with that! 
Men nu ska jag köra igång daten så jag får sova någon gång för i morgon ska ja träffa mina brudar Vera, Sara och Magdalena. Längtar <3
 
Hittade min mobil igen efter nästan 3 dagar, har glömt den totalt, men den låg bara i jackfickan som tur var :) 
Hade 3 nya samtal och 11 nya medelanden x) Ska sluta dissa "världen" kanske?
 
Sov gott :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: