♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

DÄCKAR BARA NYKTER

Kategori:

 
 
Klev upp och träna klockan 05.00 som jag bestämt.
Var riktigt härligt och kände mig ritktigt pigg efteråt!  
Sen när de var "kalas" så däcka vi efter jag fnittrat en stund, och jag sov kanske någon timma.
Sen ringde mamma och skjutsade mig på möte. Satt typ bara och hängde mot skrivbordet, gnuggade öga och såg allmänt ointresserad ut, fast jag var det! 
Fick gå hem på tillbakavägen, kallt att gå typ 3 km men skönt faktiskt.
Gick och la mig i soffan för att invänta mitt andra kalas, men Sara var också trött så hon skulle sova lite till och medans jag låg och väntade så somnade jag inom kort, tvär vaknar i panik 2 timmar senare, fattade inte ens vart jag var någonstans och på nåt sätt lyckades jag åter igen somna lika fort?
Allt är HELT upp och ned efter äckelallergi.

Skönt att orka träna igen iaf! Det går riktigt bra faktiskt, både med viktökning och själva träningen.  
Kommer aldrig ge upp mina mål! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: