♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

CHOKLAD = TJOCKGLAD

Kategori:

 
 
Börjar tro att jag är knäpp på riktigt.
Har hört en röst i skallen nu ett tag som hånfullt säger "Jaha, vad har du gjort idag då?"
Som att jag är värdelös? :'( 
Hursom så svarade jag "jaha, vem fan är du då?"
Dock fick man inget svar så antar att man fick dissen...
 
Idag har jag mest varit involverad med mat. Ätit fetlunch och lagat fetmiddag!
Har även spanat efter lägenheter och påbörjat en ny låt, med svensk text.
Den är rätt sorglig ändå :/ Handlar om att bli "vuxen".
Texten är nästan klar, bara att lära sig den utantill och få ett bra flow.
 
Nu till tjockisdelen, har haft träningsvärk i hela kroppen efter igår, helt underbart :)
Tur att man inte har någon här som får en att skratta för då skulle jag ha ont på riktigt!!
Hursom har jag bara latat idag, åt golunch medans solen gled upp som en guldexplosion.
Älgstek med rödvinsås och potatisgratäng. <3
Sen Cappuccino och kladdkaka med vispgrädde till solnedgången.
Sen gick jag upp skrev låten sedan ner och lagade kycklingwok, blev supergod med min grymma sås! 
Är en glad tjockis idag, nu ska jag ner till soffan och äta lite aladin choklad ^^,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: