♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

CAN'T CHOOSE WHICH SHOE

Kategori:

 
 
 
Ligger och grinar, ni vet såna där tjejproblem....
Ligger och drägglar över "lite" skor på nätet samtidigt som jag tittar på min redan befintliga skohög som ligger bredvid mig och ger onda blickar.
I can't help it, but I've gotta have everything I want to get satisfied! 
And the best, I always get it ;) 
Med hjälp av pengar eller charm! 

Nu lät jag som värsta divan, men vill jag verkligen ha något som brinner behagligt inom om mig.
Då fan är det mitt! 

Dock önska jag att jag hade lite mer sådan glöd till viktiga framtids saker.
Ja, kankse ska göra mitt första försök här? Vara glad åt de 40 nånting skor (Har många fler i förrådet, hallen och i lycksele) här bredvid mig. Lägga ner energi och pengar på nånting viktigt, jag vet exakt vad nu! 
Bara dra i halsduken och x:a skor på Heppo.se. älskar att kolla skor där eftersom de listar skor från olika ställen man kan beställa i från så man har en bra överblick på vad som finns ute.

Erkänn, dessa hade inte varit fel? Gillar att dem är enkla med varsin unik och charmig detalj som gör "DET".
Ska bara gråta en gång till, sen så. :'(
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: