♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

BREATHTAKING

Kategori:

 
 
 
Haft en underbar dag med mina kära flickor!
Ni gjorde verkligen min dag och nu kommer jag bara sakna er ännu mer när jag är ute och reser :(

500 års tjejsnack, mysigt fika och skratt nonstop till parlamentet.
Jag skrattade tills jag grät helt ärligt.
Den sjuka lilla busflickan kan bara lockas fram av de bästa.
Ett exempel:
Vera och Sara till mina tårar, HAHAHA
Vera, men gumman, behöver du en kram?
Jag (från ingenstans), Jaa, bara vi e nakna! :]
 
Sen skrattar vi ännu mer och åter kommer en knasig kommentar ur min mun.
Jag, (Att skratta alltså) Detta är ju fan mer ansträngande än att bedönkadönka! 
 
Återigen Asgarv. <3

Det är riktigt spänt nu inför resan och ni ska i morgon få veta vart jag åker.
En flicka som jag kunde inte vara lyckligare just nu! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: