♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

If You Can Dream It, You Can Do It!

Kategori:

 
 
Skönt att somna och vakna i sin egen säng. var som 2 veckor sen sist.
Somnade rätt tidigt igår, och vaknade 10 i morse av mig själv, otroligt härligt! 
 
Har bakat kladdkaka och tränat (best combo), blev typ ett helkroppspass på lite mindre än 2 h.
Så nu ligger man lagomt mör i sängen och väntar på middag och sedan kladdkaka till efterätt!
Har man inte ganska tur som kan  träna och ändå äta vad man vill när jag vill utan at bli "fet" eftersom det är upp i vikt jag ska. Är fan underbart.
Dessutom för er som inte vet, väger jag nu 41 kg :) Alltså 6 kg på lite mer än 2 månader!
3 kg kvar till mitt mål alltså :D
Är sjukt stolt över mig själv att jag tagit mig så här långt, sa ju att jag inte skulle ge mig.
Hoppas det går bra för alla er andra som kämpar med träning och drömvikt! 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: