♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

ALLERGISK MOT ALLT IDAG

Kategori:


Bra dag!
Skulle vilja vara mindre ironisk när jag skrev det men, nej.
Dagen (efter 00.00) hade jag allergi, kliande ögon och snorig näsa.
La mig 2 för att sova för jag var verkligen trött.
Tror ni det gick? Nej, som vanligt.
Låg och höll mig från att klia ut ögonen och till slut fick jag massa gammalt skräp runt i ögat.
Blev helkaos där inne.
Låg och tryckte knytnävarna emot ögonen, var så utmattad men kunde fortfarande inte sova....
Till slut börja folk som skulle upp och jobba skriva. Sjukt.. somnade av utmattning lite efter klockan 6.
Så vaknade jag med ett igensvullet öga med var i som torkat fast så ja inte kunde se.
FMFL....

Måste verkligen sluta proppa i mig det jag inte tål, som i dryckesväg: drinkar med lime/citron, apelsinjuice, citronvatten.
I matväg: Apelsinmarmelad, mandarin, citrongravad lax mm.
Det går ju inte? Har hela tiden kört på "så länge jag kan andas" för det som är gott är det värt att ha utslag och brinnande hud för!
Men nu kan jag knappt se nånting, är det ett tecken på missbruk?
Har hållit mig från allt inom citrusväg idag, Borde kanske börja ta mina allergitabletter och se om det blir helt bra igen då för min hud har aldrig varit den samma efter min allergiska chock. Så fort jag kliat mig lite eller skrapat mig på något så blir det jätte svullet och kliar.

Sedan så fick jag äntligen mitt jävla brev från transa-sport styrelsen efter att ha väntat 2 veckor på ett nytt brev som aldrig kom så jag ringde åter igen efter ett nytt.. Blev lagom förvirrad och ringde upp dem för typ 5:te (Blev sugen på Te nu :D ) gången, och DÅ, DÅ NI.
Då fick jag veta att jag aldrig behövt förnya mitt skitkort!!
Har alltså hållit på med massa jobbigt skit i 2 veckor för egentligen ingenting?!
Brevet med det ena pappret jag "tappat" skulle alltså inte ens vara där så hade inte tappat något.
Var bara en gammal avgift jag skulle betala. Tack för all förvirring.
Ska gräva ner mig ett tag. BLIR INGEN SKIDÅKNING IDAG FÖR NÅGON PAJA MITT ÖGA.


Detta är en bild på min allergichock sen i höstas då allt började gå utför.
Från i natt, Vill ha en kram från någon som ändå tycker om  mig och mitt äckliga allergiska jag. 
Tror dock ingen vill vara nära en liten flicka med långt svart glänsande hår och blodsprängda ögon.... Forever Alone (Eller påse på huvet)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: