♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

SCHYSST.

Kategori:

 
 
Hej där :D
Nu är jag på G igen, eller vad man ska säga.
Schysst.
 
Har haft en paus från allt jobbigt för att få ny energi, Få upp glöden på nytt.
Nu finns den här igen, så jag ska hålla den levande flitigt.
Om jag nu skulle känna att den bleknar bort, så vet jag vilka jag har omkring mig,
som skulle göra allt för att få den flamma upp igen.
Vet dessutom exakt vem som skulle ta emot mig om jag skulle svimma av lite. ;) 
Ibland vill man svimma med flit bara för att få känna dessa schyssta manliga armar
omkring en, liksom.
Biceps <3
 
Jag ska fortsätta odla mina egna biccar, men nu på heltid.
Pumpade ganska schysst idag, va.
Ja, nu blir det ett sånt här random-inlägg som vanligt så lika bra att blanda
in ännu ett nytt ämne, Som våren till exempel. 
Nu är den här, på helriktigt! 
Var ute och sprang en halv mil idag så då såg jag bland annat en myrstack.
Fick som smyglust att sätta röven i den bara för att känna att dom var där på
riktigt och att det verkligen är vår.
Fast, det gjorde jag ju inte, själv skulle jag inte vilja ha en stor röv på mitt tak. Eller jo
kanske om det skulle vara ett sånt där "schysst ass" som ser ut som två fluffiga marshmallows.
 
Dags för denna tjej att dra täcket över huvudet och säga god natt tror jag. Börjar spåra känner jag.
Men kul att höras vid igen.
Jag återkommer med mina "normala" vardagstankar när som helst, ganska så snart.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: