♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

FÖR ATT NI ALLTID FINNS FÖR MIG, FINNS NI I MITT <3

Kategori:

Kan Inte sova, tankarna glider runt som oroliga spöken i mitt huvud.
Trots detta är Jag lycklig, jag har mina älskade vänner att tacka idag.
Jag har min vilja att tacka, att göra det jag vill, inte det andra säger att jag borde.
Jag tackar den varma människa bredvid mig, som andas djupt i sin sömn, för att du i dessa
dagar fått mig att skratta och le, inse att jag inte är ensam som den personen jag är, och att
lyckan ska delas med dem som stöttar en att se möjligheter, inte se allt som kan gå fel.
Jag behöver människor som tror på mig. Jag behöver bra energi, positiv fokus.
Tänk att Jag har hittat den nu. Jag har länge känt mig vilsen.
Finns ingen som ärligt trott på mig hela vägen. Tills det bara fanns där.
Har aldrig känts så bra som när jag följde MITT HJÄRTA, och att få känna vilka som faktiskt tror på mig
mitt i min hopplösa öken.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: