♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

EN RIKTIG BLOMSTERTJEJ

Kategori:

 
 
Mycket på schemat just nu men försöker ändå lugna mig med att jag bara är en människa
och inte en trollkarl med tusen "bläckfiskarmar".
Fast egentligen är det inte så värst mycket, och inget jobbigt eller tråkigt för den delen!
Är nog bara hjärnan som går på gögvarv när det äntligen börjat rotera i hjulen.
Det ska dock inte få skrämma bort mig och få hjulen att stanna.
Nu kör vi, så de bah ryker ur skorstenarna! ;)
 
Har kommit igång med mitt älskade Mary Kay och börjat känna mig rätt duktig på produkterna
så nu kan jag leverera till er ära.
 
Något annat kul som kom upp idag är att jag fått praktik på Blomsteraffär/Handelsträdgård.
Är inte det fantastiskt!?
En utav mina största drömmar är att få jobba med växter och blommor.
Det får mig verkligen att må bra och sätter igång min livsenergi.
Som jag säkert nämnt tidigare någon gång, och många gånger som liten, så ska jag bli florist eller trädgårdsmästarinna i framtiden! Helst utomlands om några år.
Varför inte en härlig mix av både florist och trädgård...
Så den praktiken ser jag verkligen fram emot.
 
Sen så är det fredag idag, vilket vi nog alla känner en stor lycka inför.
Min bästa vän är ledig hela helgen för ovanlighetens skull, och då är hon BARA MIN.
Ikväll blir det hemmafest och sedan kanske en krogrunda om humöret är på topp!
Vilket det redan känns som att det är, med vackert väder, bra besked, kinamat och en underbar vän
att spendera massa efterlängtad tid med.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: