♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

BLABLA ON A DATE

Kategori:

 
 
 
Är det bara jag som har "turen", eller är det plötsligt jätteinne med "dejts".
Jag tycker faktiskt det är jättetrevligt att människor i så fall engagerar sig mer i 
att lära känna nya människor över till exempel en mysig fika. 
Det finns inget som säger att vi bara SKA hålla oss till dem vi redan känner, livet ut.
 
Minns att jag fick en fråga på Ask som löd så här:
"Ledsnar människor på dig och orkar inte va din vän? Du verkar ju så ombytlig i vännerkretsen?"
 
Tycker det var en lite konstigt formulerad fråga men jag måste säga att jag inte "byter".
Jag snarare vidgar min vänskrets.
Men jag känner själv vilka vänner som jag verkligen kan lita på till 100%, som jag vill ge allt.
Mina allra närmsta bästa vänner kommer jag alltid finnas för i första hand.
 
Jag älskar att träffa nya människor, höra deras historier och kanske lära mig något helt nytt.
Veta hur någon annan lever och höra deras drömmar och mål, och samtidigt berätta sin egen story.
Jag tror nämligen att det gynnar båda individerna.
Kan faktiskt vara skönt med lite pepptalk med en "främling" som sen kanske blir en vän på vägen
mot nya mål.
Alla är så olika och unika och om någon inte är eller tycker som jag tycker jag det är otroligt 
intressant att höra hur någon annan tänker, för inget är ju fel.
Någon kanske får mig att ändra uppfattning om något jag varit negativ mot, och jag kanske gör
desamma mot den personen.

Dessutom är jag en person som gillar att resa runt, se världen och inte leva i en liten bubbla varje dag.
Jag är på så många olika ställen hela tiden känns det som, att jag inte alltid hinner lägga ner min tid
på alla jag känner här och där.
Men beroende på vart jag är så gör jag mitt bästa för att hinna träffa dem jag verkligen bryr mig om.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: