♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

YOU SUCK AT EVERYTHING

Kategori:

 
 
Jag var inge bra på det där med stor städning.
Just när jag hade tänkt börja så var det middag...
Sen så gick jag upp och vilade maten för sen skulle jag ut och springa en sväng.
Men det var riktigt fint, hade med mig vovven så vi sprang i månljus och stora lätta flingor som virvlade upp i facet på mig!
Sen när jag kom hem såg jag och mamma tv.
Sen så blev det långvarit på chatten, fram tills nu alltså, halv 2 på natten. (skoj, de rimma)

Så de enda kläderna jag har hunnit byta till ikväll är träningskläderna.
"You suck at everything" spottar en fräsig röst i huvudet på mig.
Tack kärring men nu ska jag sova.
Imorgon är en ny dag, nya möjligheter, nya äventyr.
Kör så det sprätter i jordskorpan! 
 
 
Denna lilla man förgyllde min kväll lite så där extra, puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: